Obsah
Nabídka pro občany naší obce. Dementia působí v celém Středočeském kraji již třetím rokem a v kraji máme mnoho projektů na podporu pečujících. Naší hlavní činností je pomoc a poradenství pečujícím (zejména těm, kteří pečují o své blízké s demencí) a seniorům. V Kutné Hoře pořádáme pravidelné svépomocné skupiny pro pečující a přednášky týkající se péče o blízké. Dále nabízíme poradenství v různých formách. Po domluvě se Středočeským krajem jsme službu nedávno registrovali jako sociální službu odborného sociálního poradenství. Zřizujeme prostory pro ambulantní poradenství a nabídku terénního poradenství. Máme k dispozici multidisciplinární tým, jehož součástí je kromě sociálních pracovníků také neurolog, psycholog, právník, výživový specialista, zdravotní sestra a duchovní. Všechny naše služby jsou ZDARMA.
S vedením města Čáslav spolupracujeme. Rozhodli jsme se ovšem oslovit obce s rozšířenou působností, a nabídnout poradenství pro občany, kteří pečují o své blízké. Starostové menších obcí často znají své občany a vědí, kam přímo pomoc přímo směřovat. Naší doménou jsou poruchy paměti a demence, ale poradenství můžeme poskytnout i všem seniorům a pečujícím, kteří řeší běžné praktické věci s péči spojené. Pomoc bychom rádi nabídli všude, kde je třeba. Bohužel se často dostaneme k lidem, kde nastal stav vyčerpání či syndrom vyhoření.
O co bychom Vás chtěli požádat, je pomoc s informovaností občanů Vaší obce, tedy:
- pokud máte obecní zpravodaj - otisknout letáček nebo vložit (můžeme dodat)
- pokud zpravodaj nemáte, zda bychom mohli s vaším dovolením distribuovat občanům letáček ve Vaší obci nějakým jiným způsobem do schránek;
- zda bychom Vám mohli plakátek poslat, s tím, že byste jej vyvěsili na obecním úřadě nebo vývěsní tabuli, v obchodě, v mobilním rozhlase nebo na fb obce;
- pokud víte o někom z Vaší obce, kdo pečuje, předejte mu kontakt, prosím.
Těším se na budoucí spolupráci a na poskytnutou podporu Vašim občanům.
Děkuji za Váš čas,
s přáním hezkých dnů,
Petra Kabrielová | Koordinátor
Email: caslav@dementia.cz
Mobil: +420 605 484 824
Pokud by Vás naše aktivity více zajímaly, je možné se podívat na naše webové stránky www.dementia.cz, www.kavarnavcera.cz či na facebook Dementia.
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy
1. Identifikační kód
2. Kód
3. Pojmenování (název) životní situace
Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy
4. Základní informace k životní situaci
Přístup ke zveřejněným informacím je umožněn všem uživatelům Portálu veřejné správy.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.
Právní vztah vniklý uzavřením smlouvy se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to bez ohledu na to, zda objednatelem služby zveřejnění informací je fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.
Ministerstvo vnitra zajistí přístup k těmto informacím tak, že zveřejní podklady poskytnuté objednatelem v rámci Portálu veřejné správy způsobem umožňujícím dálkový přístup:
- Seznam zveřejněných informací bude dostupný z Karty subjektu,v řádku Publikované dokumenty. Webová stránka Karta subjektu je dostupná z detailu konkrétního subjektu v prostředí Seznamu držitelů datových schránek. Příslušný subjekt je možno vyhledat přímým zadáním názvu, dle IČ nebo ID datové schránky, případně ručním prohledáním seznamu subjektů dle kategorií.
- Seznam zveřejněných informací bude dále dostupný ze vstupní stránky Portálu veřejné správy, sekce Zveřejňované informace, po kliknutí na text "Nepovinně". Zveřejňované informace jsou v kompletním seznamu řazeny chronologicky sestupně.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podklady zašle do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".
8. Na které instituci životní situaci řešit
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
- 5 000 Kč bez DPH za prvních 30 kalendářních dnů poskytování služby zveřejnění informací;
- 500 Kč bez DPH za každé další období v délce 30 kalendářních dnů, následujících po prvních 30kalendářních dnech poskytování služby.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
16. Elektronická služba, kterou lze využít
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
—
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
V mimořádných a odůvodněných případech může Ministerstvo vnitra povolit provést aktualizaci obsahu informací a formulářů na základě nových podkladů poskytnutých objednatelem služby zveřejnění informací.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
21. Nejčastější dotazy
22. Další informace
—
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
—
25. Za správnost návodu odpovídá útvar
- Odbor veřejné správy a eGovernmentu, oddělení komunikace eGovernmentu
26. Kontaktní osoba
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
Úkon | Objednatel služby zveřejnění informací | Ministerstvo vnitra |
a. | Připraví podklady pro zveřejnění ve formě požadované Ministerstvem vnitra. | |
b. | Dodá podklady do určené datové schránky Ministerstva vnitra. | |
c. | Dodá Ministerstvu vnitra podepsaný návrh smlouvy o zveřejnění informací dle zveřejněného vzoru, a to ve třech stejnopisech. | |
d. | Posoudí, zda podklady jsou v souladu s článkem 3 smlouvy o zveřejnění informací. | |
e. | V kladném případě zašle objednateli podepsanou smlouvu o zveřejnění informací a zároveň i výzvu k zaplacení ceny. | |
f. | Uhradí cenu na účet Ministerstva vnitra. | |
g. | Vystaví daňový doklad a zašle jej objednateli služby zveřejnění informací. | |
h. | Zveřejní informace na Portálu veřejné správy. |