Obsah
Nabídka pro občany naší obce. Dementia působí v celém Středočeském kraji již třetím rokem a v kraji máme mnoho projektů na podporu pečujících. Naší hlavní činností je pomoc a poradenství pečujícím (zejména těm, kteří pečují o své blízké s demencí) a seniorům. V Kutné Hoře pořádáme pravidelné svépomocné skupiny pro pečující a přednášky týkající se péče o blízké. Dále nabízíme poradenství v různých formách. Po domluvě se Středočeským krajem jsme službu nedávno registrovali jako sociální službu odborného sociálního poradenství. Zřizujeme prostory pro ambulantní poradenství a nabídku terénního poradenství. Máme k dispozici multidisciplinární tým, jehož součástí je kromě sociálních pracovníků také neurolog, psycholog, právník, výživový specialista, zdravotní sestra a duchovní. Všechny naše služby jsou ZDARMA.
S vedením města Čáslav spolupracujeme. Rozhodli jsme se ovšem oslovit obce s rozšířenou působností, a nabídnout poradenství pro občany, kteří pečují o své blízké. Starostové menších obcí často znají své občany a vědí, kam přímo pomoc přímo směřovat. Naší doménou jsou poruchy paměti a demence, ale poradenství můžeme poskytnout i všem seniorům a pečujícím, kteří řeší běžné praktické věci s péči spojené. Pomoc bychom rádi nabídli všude, kde je třeba. Bohužel se často dostaneme k lidem, kde nastal stav vyčerpání či syndrom vyhoření.
O co bychom Vás chtěli požádat, je pomoc s informovaností občanů Vaší obce, tedy:
- pokud máte obecní zpravodaj - otisknout letáček nebo vložit (můžeme dodat)
- pokud zpravodaj nemáte, zda bychom mohli s vaším dovolením distribuovat občanům letáček ve Vaší obci nějakým jiným způsobem do schránek;
- zda bychom Vám mohli plakátek poslat, s tím, že byste jej vyvěsili na obecním úřadě nebo vývěsní tabuli, v obchodě, v mobilním rozhlase nebo na fb obce;
- pokud víte o někom z Vaší obce, kdo pečuje, předejte mu kontakt, prosím.
Těším se na budoucí spolupráci a na poskytnutou podporu Vašim občanům.
Děkuji za Váš čas,
s přáním hezkých dnů,
Petra Kabrielová | Koordinátor
Email: caslav@dementia.cz
Mobil: +420 605 484 824
Pokud by Vás naše aktivity více zajímaly, je možné se podívat na naše webové stránky www.dementia.cz, www.kavarnavcera.cz či na facebook Dementia.
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Úplatný převod nepotřebného nemovitého majetku do vlastnictví fyzických a právnických osob
3. Pojmenování (název) životní situace
Úplatný převod nepotřebného nemovitého majetku do vlastnictví fyzických a právnických osob
4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Osoby způsobilé k právním úkonům a splňující podmínky k oprávnění nabývat vlastnické právo k nemovitostem na území České republiky.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Přihláška do výběrového řízení se podává prostřednictvím pošty nebo osobním doručením dle podmínek stanovených v inzerci.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Ministerstvo obrany České republiky
Sekce ekonomická a majetková
Odbor nakládání s nepotřebným majetkem
nám. Svobody 471
160 00 Praha 6 - Dejvice
(písemný styk - Tychonova 1, 160 01 Praha 6)
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Přihláška musí obsahovat doklady a údaje dle podmínek v inzerci při vyhlášení výběrového řízení.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Přihláška se podává volnou formou dle podmínek konkrétního výběrového řízení.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny, resp. jsou stanoveny kauce, jejichž výše je uvedena v podmínkách výběrového řízení.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty pro uzavření výběrového řízení jsou stanoveny individuálně, zpravidla se jedná, od zveřejnění inzerátu přes přihlášení zájemců o koupi nemovitosti (cca 15 až 20 dnů), následné vyhodnocení výběrového řízení včetně projednání výsledků v komisi Ministerstva obrany České republiky (cca 5 až 10 dnů), oznámení výsledků účastníkům, resp. vyzvání vítěze a jeho dodání dokladů pro zpracování kupní smlouvy (10 plus 35 dnů), celkem o 65 až 75 dnů; tedy od vyhlášení výběrového řízení do podpisu smlouvy více než 2 měsíce.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Dalšími účastníky postupu jsou schvalující ministerstva (dle kompetencí, tj. financí, životního prostředí, kultury).
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Případný dotaz lze zaslat na e-mailovou adresu: onnm@army.cz.
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.