Obsah
Nabídka pro občany naší obce. Dementia působí v celém Středočeském kraji již třetím rokem a v kraji máme mnoho projektů na podporu pečujících. Naší hlavní činností je pomoc a poradenství pečujícím (zejména těm, kteří pečují o své blízké s demencí) a seniorům. V Kutné Hoře pořádáme pravidelné svépomocné skupiny pro pečující a přednášky týkající se péče o blízké. Dále nabízíme poradenství v různých formách. Po domluvě se Středočeským krajem jsme službu nedávno registrovali jako sociální službu odborného sociálního poradenství. Zřizujeme prostory pro ambulantní poradenství a nabídku terénního poradenství. Máme k dispozici multidisciplinární tým, jehož součástí je kromě sociálních pracovníků také neurolog, psycholog, právník, výživový specialista, zdravotní sestra a duchovní. Všechny naše služby jsou ZDARMA.
S vedením města Čáslav spolupracujeme. Rozhodli jsme se ovšem oslovit obce s rozšířenou působností, a nabídnout poradenství pro občany, kteří pečují o své blízké. Starostové menších obcí často znají své občany a vědí, kam přímo pomoc přímo směřovat. Naší doménou jsou poruchy paměti a demence, ale poradenství můžeme poskytnout i všem seniorům a pečujícím, kteří řeší běžné praktické věci s péči spojené. Pomoc bychom rádi nabídli všude, kde je třeba. Bohužel se často dostaneme k lidem, kde nastal stav vyčerpání či syndrom vyhoření.
O co bychom Vás chtěli požádat, je pomoc s informovaností občanů Vaší obce, tedy:
- pokud máte obecní zpravodaj - otisknout letáček nebo vložit (můžeme dodat)
- pokud zpravodaj nemáte, zda bychom mohli s vaším dovolením distribuovat občanům letáček ve Vaší obci nějakým jiným způsobem do schránek;
- zda bychom Vám mohli plakátek poslat, s tím, že byste jej vyvěsili na obecním úřadě nebo vývěsní tabuli, v obchodě, v mobilním rozhlase nebo na fb obce;
- pokud víte o někom z Vaší obce, kdo pečuje, předejte mu kontakt, prosím.
Těším se na budoucí spolupráci a na poskytnutou podporu Vašim občanům.
Děkuji za Váš čas,
s přáním hezkých dnů,
Petra Kabrielová | Koordinátor
Email: caslav@dementia.cz
Mobil: +420 605 484 824
Pokud by Vás naše aktivity více zajímaly, je možné se podívat na naše webové stránky www.dementia.cz, www.kavarnavcera.cz či na facebook Dementia.
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Uznávání odborných (profesních) kvalifikací
3. Pojmenování (název) životní situace
Uznávání odborných (profesních) kvalifikací
4. Základní informace k životní situaci
Držitel kvalifikace z jiného nebo jiných členských států Evropské unie, EHP či Švýcarska může požádat o uznání odborné kvalifikace.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
- držitel kvalifikace - fyzická osoba,
- držitel kvalifikace - odpovědný zástupce právnické osoby.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Nejprve musí žadatel zjistit, zda povolání nebo činnost, kterou chce v České republice vykonávat, patří mezi regulovaná či neregulovaná povolání nebo činnosti.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Vyplněnou žádost (spolu s dalšími doklady) zašlete věcně příslušnému uznávacímu orgánu.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Seznam uznávacích orgánů příslušných pro řízení o uznání odborné kvalifikace naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
- průkazem totožnosti, dokladem osvědčujícím státní příslušnost a příp. dokladem potvrzujícím právní postavení uvedené v § 1 odst. 2 zákona č. 18/2004 Sb., o uznávání odborné kvalifikace a jiné způsobilosti státních příslušníků členských států Evropské unie a některých příslušníků jiných států a o změně některých zákonů (zákon o uznávání odborné kvalifikace), ve znění pozdějších předpisů (dále též "zákon"),
- dokladem o odborné kvalifikaci,
- dokladem o jiné způsobilosti,
- dokladem o zaplacení správního poplatku.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář žádosti o uznání odborné kvalifikace naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.