Obsah
Nabídka pro občany naší obce. Dementia působí v celém Středočeském kraji již třetím rokem a v kraji máme mnoho projektů na podporu pečujících. Naší hlavní činností je pomoc a poradenství pečujícím (zejména těm, kteří pečují o své blízké s demencí) a seniorům. V Kutné Hoře pořádáme pravidelné svépomocné skupiny pro pečující a přednášky týkající se péče o blízké. Dále nabízíme poradenství v různých formách. Po domluvě se Středočeským krajem jsme službu nedávno registrovali jako sociální službu odborného sociálního poradenství. Zřizujeme prostory pro ambulantní poradenství a nabídku terénního poradenství. Máme k dispozici multidisciplinární tým, jehož součástí je kromě sociálních pracovníků také neurolog, psycholog, právník, výživový specialista, zdravotní sestra a duchovní. Všechny naše služby jsou ZDARMA.
S vedením města Čáslav spolupracujeme. Rozhodli jsme se ovšem oslovit obce s rozšířenou působností, a nabídnout poradenství pro občany, kteří pečují o své blízké. Starostové menších obcí často znají své občany a vědí, kam přímo pomoc přímo směřovat. Naší doménou jsou poruchy paměti a demence, ale poradenství můžeme poskytnout i všem seniorům a pečujícím, kteří řeší běžné praktické věci s péči spojené. Pomoc bychom rádi nabídli všude, kde je třeba. Bohužel se často dostaneme k lidem, kde nastal stav vyčerpání či syndrom vyhoření.
O co bychom Vás chtěli požádat, je pomoc s informovaností občanů Vaší obce, tedy:
- pokud máte obecní zpravodaj - otisknout letáček nebo vložit (můžeme dodat)
- pokud zpravodaj nemáte, zda bychom mohli s vaším dovolením distribuovat občanům letáček ve Vaší obci nějakým jiným způsobem do schránek;
- zda bychom Vám mohli plakátek poslat, s tím, že byste jej vyvěsili na obecním úřadě nebo vývěsní tabuli, v obchodě, v mobilním rozhlase nebo na fb obce;
- pokud víte o někom z Vaší obce, kdo pečuje, předejte mu kontakt, prosím.
Těším se na budoucí spolupráci a na poskytnutou podporu Vašim občanům.
Děkuji za Váš čas,
s přáním hezkých dnů,
Petra Kabrielová | Koordinátor
Email: caslav@dementia.cz
Mobil: +420 605 484 824
Pokud by Vás naše aktivity více zajímaly, je možné se podívat na naše webové stránky www.dementia.cz, www.kavarnavcera.cz či na facebook Dementia.
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Vyhlašování (rušení a změny) rybářských revírů, změny hospodářských ukazatelů a povolení výkonu rybářského práva
3. Pojmenování (název) životní situace
Vyhlašování (rušení a změny) rybářských revírů, změny hospodářských ukazatelů a povolení výkonu rybářského práva
4. Základní informace k životní situaci
Toto správní řízení umožňuje vyhlášení revíru a následné povolení výkonu rybářského práva za podmínek daných rozhodnutím správního orgánu.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
V této věci jsou oprávněni jednat:
- vlastník rybníka,
- vlastník (vlastníci) zatopených pozemků pod uzavřenou vodou a
- další subjekty (právnické a fyzické osoby) pokud splňují podmínky dané zákonem nebo výběrovým řízením.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Podmínkou je vlastnictví vodního díla (pozemků), nájemní smlouva či pověření všemi spoluvlastníky nemovitosti. V případě revíru bez vlastníka či uživatele vyhlásí příslušný správní orgán výběrové řízení za podmínek jím stanovených.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Písemným podáním k příslušnému orgánu včetně doložení všech náležitostí.
8. Na které instituci životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Jedinými předepsanými formuláři jsou výpis z Rejstříku trestů a kvalifikační doklad pro osoby navržené za hospodáře a zástupce.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní poplatek za povolení výkonu rybářského práva činí 2 000 Kč.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Vlastníci a spoluvlastníci dotčených pozemků či vodního díla, uživatelé sousedních revírů a správce toku.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Ty, které jsou individuálně dány charakterem výběrového řízení.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Tuto situaci nelze řešit elektronicky.
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.