Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

KALENDÁŘ AKCÍ

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Nabídka pro občany naší obce. Dementia působí v celém Středočeském kraji již třetím rokem a v kraji máme mnoho projektů na podporu pečujících. Naší hlavní činností je pomoc a poradenství pečujícím (zejména těm, kteří pečují o své blízké s demencí) a seniorům. V Kutné Hoře pořádáme pravidelné svépomocné skupiny pro pečující a přednášky týkající se péče o blízké. Dále nabízíme poradenství v různých formách. Po domluvě se Středočeským krajem jsme službu nedávno registrovali jako sociální službu odborného sociálního poradenství. Zřizujeme prostory pro ambulantní poradenství a nabídku terénního poradenství. Máme k dispozici multidisciplinární tým, jehož součástí je kromě sociálních pracovníků také neurolog, psycholog, právník, výživový specialista, zdravotní sestra a duchovní. Všechny naše služby jsou ZDARMA.

S vedením města Čáslav spolupracujeme. Rozhodli jsme se ovšem oslovit obce s rozšířenou působností, a nabídnout poradenství pro občany, kteří pečují o své blízké. Starostové menších obcí často znají své občany a vědí, kam přímo pomoc přímo směřovat. Naší doménou jsou poruchy paměti a demence, ale poradenství můžeme poskytnout i všem seniorům a pečujícím, kteří řeší běžné praktické věci s péči spojené. Pomoc bychom rádi nabídli všude, kde je třeba. Bohužel se často dostaneme k lidem, kde nastal stav vyčerpání či syndrom vyhoření.

 

O co bychom Vás chtěli požádat, je pomoc s informovaností občanů Vaší obce, tedy:

-        pokud máte obecní zpravodaj - otisknout letáček nebo vložit (můžeme dodat)

-        pokud zpravodaj nemáte, zda bychom mohli s vaším dovolením distribuovat občanům letáček ve Vaší obci nějakým jiným způsobem do schránek;

-        zda bychom Vám mohli plakátek poslat, s tím, že byste jej vyvěsili na obecním úřadě nebo vývěsní tabuli, v obchodě, v mobilním rozhlase nebo na  fb obce;

-        pokud víte o někom z Vaší obce, kdo pečuje, předejte mu kontakt, prosím.
 

Těším se na budoucí spolupráci a na poskytnutou podporu Vašim občanům.

Děkuji za Váš čas,

s přáním hezkých dnů,

Petra Kabrielová  | Koordinátor

Email: caslav@dementia.cz    

Mobil: +420 605 484 824
 

 
 

Pokud by Vás naše aktivity více zajímaly, je možné se podívat na naše webové stránky www.dementia.czwww.kavarnavcera.cz či na facebook Dementia.

podrobnější informace

 

« Zpět na Strom životních situací

Pohřešování či únos občana České republiky v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Pohřešování či únos občana České republiky v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Postup při pohřešování či únosu občana České republiky v zahraničí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná kterákoli osoba, které je známo, že je občan České republiky pohřešován či unesen.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Při získání informace o pohřešování či únosu občana České republiky v zahraničí je žádoucí neprodleně věc oznámit Policii České republiky nebo policii v daném státě.
Dále je vhodné též informovat příslušný zastupitelský úřad České republiky v zahraničí.
V případě cest do rizikových oblastí v zahraničí je možné (žádoucí) se dobrovolně zaregistrovat v databázi Ministerstva zahraničních věcí České republiky - systém DROZD ("Dobrovolná registrace občanů České republiky při cestách do zahraničí").

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Neprodleným telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Dále je nutné učinit oznámení o pohřešované či unesené osobě prostřednictvím obvodního oddělení Policie České republiky v místě trvalého bydliště pohřešovaného nebo oznamovatele.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Důležité informace vztahující se k pohřešované či unesené osobě, a to zejména osobní údaje, údaje týkající se jejího posledního pobytu a okolností, za kterých došlo k této životní situaci.
Dále je vhodné mít k dispozici také fotografii a osobní doklady pohřešované či unesené osoby.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Ze strany konzulární služby nejsou při řešení této životní situace stanoveny žádné správní poplatky.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Záleží na konkrétním případu, který má být projednáván, a na příslušných ustanoveních relevantních právních předpisů cizího státu.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Případné další činnosti závisí na konkrétním případu a na právním řádu cizího státu.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místa uvedeného v bodě 08.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.