Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

KALENDÁŘ AKCÍ

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Nabídka pro občany naší obce. Dementia působí v celém Středočeském kraji již třetím rokem a v kraji máme mnoho projektů na podporu pečujících. Naší hlavní činností je pomoc a poradenství pečujícím (zejména těm, kteří pečují o své blízké s demencí) a seniorům. V Kutné Hoře pořádáme pravidelné svépomocné skupiny pro pečující a přednášky týkající se péče o blízké. Dále nabízíme poradenství v různých formách. Po domluvě se Středočeským krajem jsme službu nedávno registrovali jako sociální službu odborného sociálního poradenství. Zřizujeme prostory pro ambulantní poradenství a nabídku terénního poradenství. Máme k dispozici multidisciplinární tým, jehož součástí je kromě sociálních pracovníků také neurolog, psycholog, právník, výživový specialista, zdravotní sestra a duchovní. Všechny naše služby jsou ZDARMA.

S vedením města Čáslav spolupracujeme. Rozhodli jsme se ovšem oslovit obce s rozšířenou působností, a nabídnout poradenství pro občany, kteří pečují o své blízké. Starostové menších obcí často znají své občany a vědí, kam přímo pomoc přímo směřovat. Naší doménou jsou poruchy paměti a demence, ale poradenství můžeme poskytnout i všem seniorům a pečujícím, kteří řeší běžné praktické věci s péči spojené. Pomoc bychom rádi nabídli všude, kde je třeba. Bohužel se často dostaneme k lidem, kde nastal stav vyčerpání či syndrom vyhoření.

 

O co bychom Vás chtěli požádat, je pomoc s informovaností občanů Vaší obce, tedy:

-        pokud máte obecní zpravodaj - otisknout letáček nebo vložit (můžeme dodat)

-        pokud zpravodaj nemáte, zda bychom mohli s vaším dovolením distribuovat občanům letáček ve Vaší obci nějakým jiným způsobem do schránek;

-        zda bychom Vám mohli plakátek poslat, s tím, že byste jej vyvěsili na obecním úřadě nebo vývěsní tabuli, v obchodě, v mobilním rozhlase nebo na  fb obce;

-        pokud víte o někom z Vaší obce, kdo pečuje, předejte mu kontakt, prosím.
 

Těším se na budoucí spolupráci a na poskytnutou podporu Vašim občanům.

Děkuji za Váš čas,

s přáním hezkých dnů,

Petra Kabrielová  | Koordinátor

Email: caslav@dementia.cz    

Mobil: +420 605 484 824
 

 
 

Pokud by Vás naše aktivity více zajímaly, je možné se podívat na naše webové stránky www.dementia.czwww.kavarnavcera.cz či na facebook Dementia.

podrobnější informace

 

« Zpět na Strom životních situací

Povolení použití loveckých dravců v sokolnictví

3. Pojmenování (název) životní situace

Povolení použití loveckých dravců v sokolnictví

4. Základní informace k životní situaci

Každá fyzická osoba, která chce používat lovecké dravce v sokolnictví, musí mít pro tuto činnost povolení podle § 44 odst. 2 zákona o myslivosti.
Loveckým dravcem se rozumí dravec chovaný k sokolnickému využití, přičemž nemusí jít o druh zvěře uvedený v § 2 písm. c) zákona o myslivosti.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat fyzická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

O povolení použití loveckých dravců v sokolnictví může požádat držitel loveckého dravce, který má složeny sokolnické zkoušky a je členem sokolnické organizace.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na krajském úřadě příslušném podle místa trvalého pobytu žadatele.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte:
  • žádost o povolení použití loveckých dravců v sokolnictví, ve které musí být uvedeno:
  • jméno a příjmení žadatele,
  • adresa,
  • druh dravce,
  • trvale nezaměnitelné označení dravce (např. číslo kroužku, čip).
Pro dravce, který je současně zvláště chráněným živočichem, kopii osvědčení nebo výjimky ze zákona o ochraně přírody a krajiny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Žádost si píše žadatel sám.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Při bezchybně podané žádosti a všech potřebných náležitostí jde o lhůtu do 30 dnů, ve složitějších případech do 60 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Ministerstvo životního prostředí, které dává na vyžádání krajského úřadu stanovisko ke každé žádosti.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.07.2006

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.