Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

KALENDÁŘ AKCÍ

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Nabídka pro občany naší obce. Dementia působí v celém Středočeském kraji již třetím rokem a v kraji máme mnoho projektů na podporu pečujících. Naší hlavní činností je pomoc a poradenství pečujícím (zejména těm, kteří pečují o své blízké s demencí) a seniorům. V Kutné Hoře pořádáme pravidelné svépomocné skupiny pro pečující a přednášky týkající se péče o blízké. Dále nabízíme poradenství v různých formách. Po domluvě se Středočeským krajem jsme službu nedávno registrovali jako sociální službu odborného sociálního poradenství. Zřizujeme prostory pro ambulantní poradenství a nabídku terénního poradenství. Máme k dispozici multidisciplinární tým, jehož součástí je kromě sociálních pracovníků také neurolog, psycholog, právník, výživový specialista, zdravotní sestra a duchovní. Všechny naše služby jsou ZDARMA.

S vedením města Čáslav spolupracujeme. Rozhodli jsme se ovšem oslovit obce s rozšířenou působností, a nabídnout poradenství pro občany, kteří pečují o své blízké. Starostové menších obcí často znají své občany a vědí, kam přímo pomoc přímo směřovat. Naší doménou jsou poruchy paměti a demence, ale poradenství můžeme poskytnout i všem seniorům a pečujícím, kteří řeší běžné praktické věci s péči spojené. Pomoc bychom rádi nabídli všude, kde je třeba. Bohužel se často dostaneme k lidem, kde nastal stav vyčerpání či syndrom vyhoření.

 

O co bychom Vás chtěli požádat, je pomoc s informovaností občanů Vaší obce, tedy:

-        pokud máte obecní zpravodaj - otisknout letáček nebo vložit (můžeme dodat)

-        pokud zpravodaj nemáte, zda bychom mohli s vaším dovolením distribuovat občanům letáček ve Vaší obci nějakým jiným způsobem do schránek;

-        zda bychom Vám mohli plakátek poslat, s tím, že byste jej vyvěsili na obecním úřadě nebo vývěsní tabuli, v obchodě, v mobilním rozhlase nebo na  fb obce;

-        pokud víte o někom z Vaší obce, kdo pečuje, předejte mu kontakt, prosím.
 

Těším se na budoucí spolupráci a na poskytnutou podporu Vašim občanům.

Děkuji za Váš čas,

s přáním hezkých dnů,

Petra Kabrielová  | Koordinátor

Email: caslav@dementia.cz    

Mobil: +420 605 484 824
 

 
 

Pokud by Vás naše aktivity více zajímaly, je možné se podívat na naše webové stránky www.dementia.czwww.kavarnavcera.cz či na facebook Dementia.

podrobnější informace

 

« Zpět na Strom životních situací

Přijetí ke vzdělávání ve vyšších odborných školách

3. Pojmenování (název) životní situace

Přijetí ke vzdělávání ve vyšších odborných školách

4. Základní informace k životní situaci

Postup předcházející přijetí ke vzdělávání na vyšších odborných školách.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Uchazeč, který získal střední vzdělání s maturitní zkouškou.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Podání přihlášky ke vzdělávání ve vyšší odborné škole řediteli příslušné vyšší odborné školy; splnění podmínek pro přijetí prokázáním vhodných schopností, vědomostí a zájmů a splnění podmínek zdravotní způsobilosti uchazeče ke vzdělávání.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Vyhledejte informace o akreditovaných vzdělávacích programech vyšších odborných škol a o jejich zastoupení na jednotlivých školách (veškeré potřebné údaje jsou zveřejněny na internetových stránkách Národního ústavu odborného vzdělávání); na základě vyhodnocení získaných informací si zvolte příslušný vzdělávací program a školu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Můžete se obrátit na:

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Veškeré údaje o potřebných dokladech (zejména je třeba doložit získání středního vzdělání s maturitní zkouškou) naleznete na přihlášce ke vzdělávání.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Přihlášku můžete získat v prodejnách SEVT nebo přímo na vyšší odborné škole.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Rozhodnutí o přijetí nebo nepřijetí uchazeče ke vzdělávání ve vyšší odborné škole zašle písemně ředitel školy uchazeči do 7 dnů po termínu konání přijímací zkoušky.
Nekoná-li se přijímací zkouška, zašle ředitel školy uchazeči rozhodnutí o jeho přijetí nebo nepřijetí nejpozději do 7 dnů po rozhodnutí.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případné dotazy můžete zasílat na e-mailové adresy vyšších odborných škol.

28. Popis byl naposledy aktualizován

17.03.2010

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.